Новини / 21.05.2024
Український проєкт “Мед мінних полів” отримав срібну та бронзову нагороди на міжнародному фестивалі The One Show
Проєкт Saatchi & Saatchi Ukraine та Kernel за підтримки Міністерства закордонних справ України, Спілки пасічників України та Dronarium Ukraine отримав перше міжнародне визнання одразу на одному із найавторитетніших фестивалів у США – The One Show 2024.
читати далі
Новини / 24.04.2024
Більшість українців купує паперові книги офлайн
Українці цікавляться читанням і літературою в середньому більше за європейців. А випуск книг в Україні — навіть під час повномасштабної війни — зростає. В ексклюзивній колонці для AIN.Business Марія Уманець, дата-аналітикиня Publicis Groupe Ukraine, разом із представниками книжкової галузі розповідає про книжковий ринок в Україні та уподобання українських читачів.
читати далі
Новини /
Як український бізнес донатить на перемогу і інвестує у виживання країни
Ми, як комунікаційники, коли працюємо зі своїми клієнтами, намагаємося знайти можливість органічно показати цю діяльність бізнесів, донести її до споживачів.
читати далі
Новини / 15.04.2024
Publicis Ukraine розробила айдентику та комунікаційну кампанію для UCS 2024
Креатори пояснили ідеї через біохімію та показали зв’язки історій та емоцій.
читати далі
Новини / 22.03.2024
КАРТОПЛЮКС – неологізм від бренду Люкс чи щось більше?
Креативна агенція Leo Burnett Ukraine розробила нову комунікаційну платформу для улюблених чипсів Люкс – КАРТОПЛЮКС.
читати далі
Новини / 14.03.2024
Кожний третій українець відчуває втому та тривогу
Дані показують, що аж 37% українців відчувають втому та вигорання, у той час як у Європі так стверджують 20% людей, а у світі – 18%. Характерно, що у порівнянні з минулим роком цей показник виріс майже вдвічі – на 15% (в 2022 він становив 22%). Найбільше тиск відчувають люди віком 25-34 роки.
читати далі
Новини / 18.01.2024
Publicis Groupe з допомогою ШІ створила 100 000 персоналізованих відеоподяк команді
У січні 2024 року усі співробітники Publicis Groupe отримали особисті привітання від глобального СЕО Артура Садуна. Усі 100 000 роликів створені з використанням ШІ-технологій на базі внутрішньої розробки компанії – платформи Marcel, яку презентували у 2018 році. З допомогою Marcel команда групи з усіх куточків світу може спілкуватись, навчатись, дізнаватись новини та ділитись своїми знаннями й напрацюваннями.
читати далі
Новини / 11.01.2024
Енвєр Кікава став новим Президентом правління IAB Ukraine
Окрім того, що він має багаторічний досвід у рекламній індустрії й велику частину із них саме на керівних посадах, також входить до членів правління ІАВ з моменту заснування організації в Україні.
читати далі
Новини / 08.01.2024
Дослідження: 83% українців продовжують стабільно донатити або волонтерити
Донатинг став невід’ємною частиною життя українців. Незважаючи на побутуючі оцінки, що українці стали менш активними в цьому сенсі, дані показують, що аж 83% українців донатили гроші або волонтерили протягом останніх 3 місяців.
читати далі
Новини / 21.12.2023
Великі компанії повертаються в офіси, хоча б на пару днів на тиждень
«Важливо, щоб наші співробітники відчували себе командою, знаходилися в єдиному контексті, — пояснює він NV свою вимогу до працівників. — Поступово різниця між тими, хто працює поза межами України й тут, зростає. Це не питання продуктивності, не питання того, що хтось працює краще, а хтось гірше, просто йдеться про різні контексти. Наші клієнти знаходяться в Україні, споживачі наших клієнтів тут, тож нам треба розуміти цю реальність».
читати далі