У січні 2024 року усі співробітники Publicis Groupe отримали особисті привітання від глобального СЕО Артура Садуна. Усі 100 000 роликів створені з використанням ШІ-технологій на базі внутрішньої розробки компанії – платформи Marcel, яку презентували у 2018 році. З допомогою Marcel команда групи з усіх куточків світу може спілкуватись, навчатись, дізнаватись новини та ділитись своїми знаннями й напрацюваннями.
читати даліОкрім того, що він має багаторічний досвід у рекламній індустрії й велику частину із них саме на керівних посадах, також входить до членів правління ІАВ з моменту заснування організації в Україні.
читати даліДонатинг став невід’ємною частиною життя українців. Незважаючи на побутуючі оцінки, що українці стали менш активними в цьому сенсі, дані показують, що аж 83% українців донатили гроші або волонтерили протягом останніх 3 місяців.
читати далі«Важливо, щоб наші співробітники відчували себе командою, знаходилися в єдиному контексті, — пояснює він NV свою вимогу до працівників. — Поступово різниця між тими, хто працює поза межами України й тут, зростає. Це не питання продуктивності, не питання того, що хтось працює краще, а хтось гірше, просто йдеться про різні контексти. Наші клієнти знаходяться в Україні, споживачі наших клієнтів тут, тож нам треба розуміти цю реальність».
читати даліВ основі філософії Leo Burnett Ukraine — піклування і турбота про людину, яка має назву HumanKind. Тому агенція спрямувала цьогорічну різдвяну активність на допомогу усім українцям.
читати даліДиректорка Zenith Ukraine про челленджі, магію від натхненості та піклування про себе.
читати даліВтрата клієнта — один із найскладніших, але неминучих аспектів роботи в рекламі – Ольга поділилася порадами, які допомогли їй впоратися у один із таких моментів.
читати далі“Мед мінних полів” – проєкт Saatchi & Saatchi Ukraine у кооперації з аграрною компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України.
читати даліОлена Бакум-Рамола приєдналась до рекламної спільноти 27 років тому. Вона думала попрацювати тут, мабуть, рік, але залишилась надовго. Знаєте, чому?
читати даліЯ пишаюся, що Україна із проєктом Saatchi & Saatchi Ukraine Carol for Charity привезла з Каннських левів 2023 срібло та бронзу. Далі обов’язково буде. Я переконаний, український креатив з кожним роком отримуватиме все більше відзнак.
читати далі