Цього року Saatchi & Saatchi Ukraine зайняла 1 місце в Національному рейтингу креативності та майстерності комунікаційних агентств та очолила Міжнародний рейтинг креативності комунікаційних агентств України, що базується на участі в топових міжнародних рекламних фестивалях, за сумою балів випередивши інших учасників майже втричі.
читати даліViva Technology, також відома як VivaTech, безумовно, є топтехнологічною подією в Європі, місцем зустрічі бізнесу та інновацій, де представники корпорацій-гігантів, стартапів і керівників бізнесу з усього світу нетворкають та обмінюються досвідом і практиками.
читати даліSandoz стала компанією на ринку фарма, для якої вдалось побудувати максимально прозору та ефективну співпрацю з онлайн-ритейлерами і запустити ефективний Performance-маркетинг для її препаратів.
читати даліПро цей кейс Wikitruth від Ukrainian Witness можна буде дізнатися 29 травня в Києві та онлайн на конференції IAB Connect.
читати даліПроєкт Saatchi & Saatchi Ukraine та Kernel за підтримки Міністерства закордонних справ України, Спілки пасічників України та Dronarium Ukraine отримав перше міжнародне визнання одразу на одному із найавторитетніших фестивалів у США – The One Show 2024.
читати даліУкраїнці цікавляться читанням і літературою в середньому більше за європейців. А випуск книг в Україні — навіть під час повномасштабної війни — зростає. В ексклюзивній колонці для AIN.Business Марія Уманець, дата-аналітикиня Publicis Groupe Ukraine, разом із представниками книжкової галузі розповідає про книжковий ринок в Україні та уподобання українських читачів.
читати даліМи, як комунікаційники, коли працюємо зі своїми клієнтами, намагаємося знайти можливість органічно показати цю діяльність бізнесів, донести її до споживачів.
читати даліКреатори пояснили ідеї через біохімію та показали зв’язки історій та емоцій.
читати даліКреативна агенція Leo Burnett Ukraine розробила нову комунікаційну платформу для улюблених чипсів Люкс – КАРТОПЛЮКС.
читати даліДані показують, що аж 37% українців відчувають втому та вигорання, у той час як у Європі так стверджують 20% людей, а у світі – 18%. Характерно, що у порівнянні з минулим роком цей показник виріс майже вдвічі – на 15% (в 2022 він становив 22%). Найбільше тиск відчувають люди віком 25-34 роки.
читати далі