Publicis Groupe Ukraine

Проєкти

Історія КартопЛЮКС

Локальний бренд “Люкс” завжди у своїх комунікаціях акцентував, що виготовляє свої чипси з картоплі українського походження. Та з 2023 року на цю територію почали застрибувати й інші бренди в категорії.

Перед “Люкс” постала необхідність якісно вирізнитись на тлі зростаючої конкуренції. І до цієї задачі підключилась Power of One команда Leo Burnett Ukraine, Publicis Groupe Data Science та Spark Foundry Ukraine.

Leo Burnett Ukraine запропонувала забрендувати якісну українську картоплю, з якої готуються чипси, й створила слоган “КартопЛЮКС”. КартопЛЮКС – це чипси бренду Люкс, тож, слоган кампанії став результатом гри слів і звучить так: “Чипси Люкс. Це просто Картоплюкс!”

Для креативних матеріалів обрали аплікаційну стилістику і відтворили у них кумедні смартові ситуації, щоб підкреслити захопливий і дружній образ продукту. Креативні ролики мали на меті затизерити слово Картоплюкс та пояснити аудиторії, що Картоплюкс – це картопля Люкс, з якої роблять чипси Люкс.

Новий візуальний стиль дозволив донести справжній характер Люкса – веселий, іноді абсурдний, але свій, рідний. Разом з Publicis Groupe Data Science ми протестували ідею і ролики з аудиторією та запевнились: цей підхід – працює.

Команда Spark Foundry Ukraine відповідала за медійну стратегію проєкту й створила костефективний спліт майданчиків у диджиталі та офлайні. До комунікації залучили ті канали, які допомагали транслювати історії справжньості та нашу брендовану КартопЛЮКС в усій красі.

Наші КартопЛЮКС-історії стали відомими майже кожному споживачеві віком 18-34 роки, адже протягом усіх флайтів у середньому охопив понад 90% цільової аудиторії. Окрім цього, кампанія вплинула і на ріст brand love.

читати далі
Історія КартопЛЮКС
Мед, якого не повинно існувати

53% економіки України залежить від експорту їжі та сільськогосподарської продукції. Сьогодні 30% нашої території заміновані, що вдвічі перевищує розмір Португалії. Ці поля є непридатними до сільськогосподарських робіт та людям небезпечно в них працювати. Без допомоги світу розмінування триватиме десятиліттями.

Проєкт «Minefields Honey» створено на стику природи та технологій. Завдяки йому з’явився продукт, якого не мало б існувати. Заміновані поля засіяли меlоноснимими травами, щоб бджоли зібрали мед.

Персоналізовані банки лімітованої серії меду з інформацією про проблему замінованості України стали дипломатичним інструментом, адже завдяки МЗС їх передали впливовим людям по усьому світові. Також вони слугували як запрошенням на благодійні заходи для збору коштів на розмінування України. Перші 55 персоналізованих банок представили на таких економічних заходах, як Всесвітній економічний форум (Давос), Форум партнерства США-Україна (Вашингтон).

На сьогоднішній день проєкт отримав охоплення 175 000 000 та численні публікації без інвестицій у медіапідтримку. Він також удостоївся нагород на великих міжнародних фестивалях, таких як Cannes Lions, KIAF та інших.

Проєкт продовжується у 2024 році. Saatchi & Saatchi Ukraine, Kernel Ukraine, Міністерство закордонних справ України та Спілка пасічників України зібрали новий урожай меду.

читати далі
Мед, якого не повинно існувати
Регіональна SEO-одіссея за першістю. Фіксований інтернет від Київстар

Київстар мав виборювати першість на фрагментованому ринку фіксованого інтернету і стати «видимим» для невблаганних алгоритмів пошукової системи. Бренд відійшов від шаблонності і замість класичних SEO-підходів оптимізував посадкову сторінку для кожного міста і містечка, де є фізична можливість покриття фіксованим інтернетом від Київстар.

Експериментальна «місцева» тактика по роботі із 248 локальними сторінками в SEO збільшила видимість пропозиції фіксованого інтернету Київстар на перших позиціях органічної пошукової видачі в 3,5 рази. Бренд №1 нарешті наздогнав сам себе тепер і у пошуку.

Проєкт отримав Бронзу в категорії E-Commerce на Effie Awards Ukraine.

читати далі
Регіональна SEO-одіссея за першістю. Фіксований інтернет від Київстар
LENOVO: МЯУБУК

Цей кейс демонструє, що високотехнологічний бренд комп’ютерної техніки Lenovo мислить не лише функціональними характеристиками свого продукту, але й дбає про умови його експлуатації та комфорт своїх клієнтів.

Створення Meowbook Lenovo – лептопа для котів додало більше емоцій у стосунки «користувач-бренд», а просування  такої проблеми як «шкода пристрою від котячої шерсті» стало комунікаційною інновацією в даній категорії.

Вірусність, оригінальність, нестандартність поєднання високих технологій та турботи про клієнтів дозволило бренду Lenovo бути органічно обговорюваним та отримати охоплення близько 9,5 мільйонів контактів при в 20 разів менших витратах на реалізацію ідеї в порівнянні з платним розміщенням.

читати далі
LENOVO: МЯУБУК
Краща сторона Молокії

Маючи лімітований рекламний бюджет та потужну активність конкурентів, бренд зміг знайти рішення, яке дозволило виділитись серед конкурентів і знайти свою комунікаційну нішу в категорії.

Проведений ребрендинг – зміна пакування – де головною стала сторона зі складом продукції та якісно спланована крос-медійна підтримка дозволи значно збільшити показник OFF-TAKE. В результаті Кефір та Білий Йогурт Молокія посіли рекордне для себе Перше місце в своїх сегментах як у гривні, так і в кілограмах у період з лютого по травень 2021.

читати далі
Краща сторона Молокії
The Ukrainian Creative Awards

З 29 травня по 1 червня в Одесі відбувся фестиваль Ukrainian Creative Awards – масштабна подія на креативному ринку країни, яка збирає найбільш ідейних і натхннених творчих людей. Креативність – їхній природний спосіб життя, тож ми віримо, що саме такі люди – справжня рушійна сила, здатна змінити світ. Так народилась наша ідея для рекламної кампанії фестивалю «Креативність – українська національна ідея», завдяки якій творчий хист у самому собі міг відкрити і підтримати кожен.

читати далі
The Ukrainian Creative Awards
Коли можна виглядати як завгодно, виглядай супер з Garnier Fructis Superfood

Виклик

COVID-19 і введення жорстких карантинних обмежень – події, що значною мірою вплинули на всіх нас і змусили змінити наш звичний спосіб життя. Тепер люди повинні були звикати до життя на самоізоляції та спілкування із зовнішнім світом (робота, друзі, родичи) за допомогою всіляких пристроїв та месенджерів.  Ситуація сприяла сплеску популярності формату відеоконференцій, коли ти просто міг не включати камеру.
Багато хто не тільки замкнувся дома, але й в собі теж. Це не могло не вплинути на б’юті-сферу. Адже люди стали приділяти своєму зовнішньому вигляду набагато менше уваги.

 

Рішення

Ми вирішили використати цей тренд –  і спонукати людей, що стали заручниками власного помешкання, бути більш відкритими і «бачитись» онлайн з іншими. Саме бачитись! І почати вмикати свої камери. А за допомогою Garnier Fructis Superfood люди, що могли виглядати як завгодно – виглядали супер.

читати далі
Коли можна виглядати як завгодно, виглядай супер з Garnier Fructis Superfood
Реновація Fructis або як знову бути в ТОПі

На фоні складної ситуації в категорії засобів по догляду за волоссям перед нами стояла амбітна задача: вивести Fructis з тривалого періоду стагнації за рахунок омолодження споживача. Для досягнення мети ми працювали з найскладнішою для комунікації аудиторією – мілленіалами.

Завдяки інсайту, розробленому на підставі спеціально проведених досліджень, ми блискуче впоралися з поставленим перед нами завданням, що відбилося на результатах ребрендингу: зростання долі ринку Fructis, залучення нової аудиторії споживачів, більшість з яких – це дівчата до 35-ти років.

Перезапуск Fructis – це приклад успішної стратегії, побудованої на взаємодії глибоких инсайтів, яскравого креативу і захоплюючої реалізації.

 

tvlab – креативний партнер проекту.

читати далі
Реновація Fructis або як знову бути в ТОПі
A la guerre comme a la guerre – роби свою справу з французьким акцентом

A la guerre comme a la guerre – роби свою справу з французьким акцентом

читати далі
Новий SMM-підхід для Dolce

Новий SMM-підхід для Dolce

читати далі
Linex: In Data We Trust

Linex: In Data We Trust

читати далі
“Ода до гідності” – Як піаніно “Україна” спрацювало на імідж України у Німеччині

“Ода до гідності” – Як піаніно “Україна” спрацювало на імідж України у Німеччині

читати далі
Як Visa створила спільноту Небайдужих брендів

Як Visa створила спільноту Небайдужих брендів

читати далі
Carol for Charity – Як ми перетворили Shazam на платформу для збору пожертвувань

Carol for Charity – Як ми перетворили Shazam на платформу для збору пожертвувань

читати далі
Мужні разом з Maybelline New York

Мужні разом з Maybelline New York

читати далі
Цар Хліб х Leo Burnett Ukraine = перша велика комунікація хлібного бренду «Майстерність смакує» 2024

Цар Хліб х Leo Burnett Ukraine = перша велика комунікація хлібного бренду «Майстерність смакує» 2024

читати далі
Маленькі хитрощі біг-дати та суперсила для донату

Маленькі хитрощі біг-дати та суперсила для донату

читати далі
Як завдяки штучному інтелекту в SEO збільшити продажі ПриватБанку

Як завдяки штучному інтелекту в SEO збільшити продажі ПриватБанку

читати далі
Як перетворити black box на ринку Pharma eRetail Media на ефективний Performance-маркетинг?

Як перетворити black box на ринку Pharma eRetail Media на ефективний Performance-маркетинг?

читати далі
Пластилінові історії про делікатні проблеми від Publicis Ukraine

Пластилінові історії про делікатні проблеми від Publicis Ukraine

читати далі
Ексклюзивна упаковка для Світоч Exclusive

Ексклюзивна упаковка для Світоч Exclusive

читати далі
Змінюючи символізм Батьківщини-матері

Змінюючи символізм Батьківщини-матері

читати далі
Ваші улюблені речі радують довше!

Ваші улюблені речі радують довше!

читати далі
Подорожник – Знає, що допомагає!

Подорожник – Знає, що допомагає!

читати далі
Будь королем своїх джунглів!

Будь королем своїх джунглів!

читати далі
НАЦІОНАЛЬНИЙ ХУДОЖНІЙ МУЗЕЙ УКРАЇНИ: ЛЕВИ НАМУ

НАЦІОНАЛЬНИЙ ХУДОЖНІЙ МУЗЕЙ УКРАЇНИ: ЛЕВИ НАМУ

читати далі
БФ «ТАБЛЕТОЧКИ»: ЯК Я ЖИВУ НА ТВОЇ ГРОШІ

БФ «ТАБЛЕТОЧКИ»: ЯК Я ЖИВУ НА ТВОЇ ГРОШІ

читати далі
Рятуємо тварин разом з Save Wild

Рятуємо тварин разом з Save Wild

читати далі
Классік Пікнік #ЗВУЧИзМІСТОМ

Классік Пікнік #ЗВУЧИзМІСТОМ

читати далі
#Moneycanchallenge

#Moneycanchallenge

читати далі
Стань героєм разом з Men Expert

Стань героєм разом з Men Expert

читати далі
Nescafé 3in1 інтеграція у музичний кліп, щоб зацікавити молоду трендову аудиторію

Nescafé 3in1 інтеграція у музичний кліп, щоб зацікавити молоду трендову аудиторію

читати далі
Нехай наші #ІСТОРІЇVСЕРЕДИНІ почують або як залучити аудиторію до делікатного діалогу

Нехай наші #ІСТОРІЇVСЕРЕДИНІ почують або як залучити аудиторію до делікатного діалогу

читати далі
Через раціональність і експертність до серця споживача

Через раціональність і експертність до серця споживача

читати далі
Як знайти нову аудиторію для зростання бренду-лідера

Як знайти нову аудиторію для зростання бренду-лідера

читати далі
Включайся в гру разом з Lion

Включайся в гру разом з Lion

читати далі
Dirol Blogger Academy

Dirol Blogger Academy

читати далі
ДіджиБачення для КовбаСнека

ДіджиБачення для КовбаСнека

читати далі
Те саме відчуття, коли ти з «Чистої Шкірою» крутіший за усіх!

Те саме відчуття, коли ти з «Чистої Шкірою» крутіший за усіх!

читати далі
Персоналізація повідомлення і психографія в кампаніях Visa і їх партнера PrivatBank

Персоналізація повідомлення і психографія в кампаніях Visa і їх партнера PrivatBank

читати далі
Take it smoothie – Молокія

Take it smoothie – Молокія

читати далі

Клієнти

Duracell
Renault
Visa
Chumak
L`Oreal Ukraine
Save Wild
White Rock
Таблеточки
Eurocar
Essity
Nestle
Ukrsibbank PNR Paribas Group
Lotos
ABInBEV
Raiffeisen Bank
P&G
FCA
Reckitt Benckiser
Philip Morris
Kyivstar
Peugeot Citroen
Coca-Cola HBC
Дмитрук
Sandoz
Winner
Lactalis
Mango
Mondelez
StarLadder
Unity Bars
Дарниця
Electrolux
OLX
Sanofi
Beiersdorf
КОМО
B&H
Molokia
NAMU
Клуб Сиру
Samsung
Arterium
Carlsberg Ukraine
METRO
LVMH
Coty
Stellantis
Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду веб-сторінок. Дізнайтеся більше як ми використовуємо cookies.
Accept cookies