Publicis Groupe Ukraine

Проєкти

Linex: In Data We Trust

Продавати фармацевтичні препарати в онлайні – це одна із найважчих задач у performance-маркетингу. Адже це одна із найбільш законодавчо зарегульованих категорій для реклами в Україні та світі, а на додачу ще й характеризується високим рівнем конкуренції, за увагу споживача у рекламі пробіотиків змагається більше 100 брендів. Перед командою Performics Ukraine тa Starcom Ukraine клієнт поставив амбітне завдання – збільшити частку ринку онлайн-продажів бренду в категорії пробіотиків на 2% при сталих бюджетах та в умовах зростаючої конкуренції.

Для того, щоб запропонувати дієве рішення, команда почала аналізувати усі наявні дані щодо поведінки споживачів на усьому етапі воронки. Ми виявили, що більшість покупок відбувається через 3-5 днів після першого відвідування продуктової сторінки, тож сформулювали гіпотезу, що з користувачем необхідно контактувати саме в цей період вибору.

Команда побудувала аналітичну систему на основі даних, яка дозволила оптимізувати рекламні розміщення та залучити аудиторію, найближчу до покупки. Завдяки 2nd party Data та роботі з ритейлерами вдалося зробити рекламу більш ефективною та показувати правильний меседж саме тим користувачам, які перебувають на етапі вибору. А для того, щоб покращити шлях користувача, створили посадкові сторінки з оновленим дизайном та переконливими аргументами продажу.

В результаті, за перше півріччя 2024 року частка ринку бренду досягла цільових показників. Та вражають результати продажів, які вдалось збільшити вдвічі, тоді як вибраний ринок в цілому зростав лише на 14%. Понад цього, бренд став одним з лідерів у категорії пробіотиків.

читати далі
Linex: In Data We Trust
Carol for Charity – Як ми перетворили Shazam на платформу для збору пожертвувань

Понад 100 останніх років «Щедрик» асоціювався з Різдвом. Однак багато людей не знає, що ця культова колядка походить з України. Український композитор Микола Леонтович ще у далекому 1914 році обробив традиційну українську народну пісню у версію, яку ми знаємо сьогодні.

Щоб допомогти українським дітям, постраждалим від війни, ми перетворили улюблений «Щедрик» на платформу для збору пожертвувань за допомогою Shazam. Нова версія пісні з назвою Carol for Charity закликає зашазамити її і задонатити на потреби дітей.

«Carol for Charity» стала вірусною в 11 країнах. За допомогою команд Publicis Groupe по всьому світу, колядка потрапила на 22 радіостанції та була інтегрована безпосередньо в різдвяні фільми у форматі рекламних вставок. Публікації в медіа та на ТБ збільшили популярність проєкту. У результаті колядку прослухали більш як 1 000 000 разів.

Проєкт отримав численні нагороди на престижних фестивалях, таких як Cannes Lions, LIA Awards, Mad Stars, The One Show і Golden Drum.

читати далі
Carol for Charity – Як ми перетворили Shazam на платформу для збору пожертвувань
Ексклюзивна упаковка для Світоч Exclusive

Світоч Exclusive – це вишуканий чорний шоколад зі вмістом какао 51%, представлений чотирма незвичними смаками: чилі з абрикосом, морської солі з карамеллю, імбиру з лимоном, а також лісового горіху з арахісом.

При розробці упаковки команда підкреслила основні переваги новинки – знаменитий шоколад Світоч та інгредієнти у вигляді шматочків.

читати далі
Ексклюзивна упаковка для Світоч Exclusive
LENOVO: МЯУБУК

Цей кейс демонструє, що високотехнологічний бренд комп’ютерної техніки Lenovo мислить не лише функціональними характеристиками свого продукту, але й дбає про умови його експлуатації та комфорт своїх клієнтів.

Створення Meowbook Lenovo – лептопа для котів додало більше емоцій у стосунки «користувач-бренд», а просування  такої проблеми як «шкода пристрою від котячої шерсті» стало комунікаційною інновацією в даній категорії.

Вірусність, оригінальність, нестандартність поєднання високих технологій та турботи про клієнтів дозволило бренду Lenovo бути органічно обговорюваним та отримати охоплення близько 9,5 мільйонів контактів при в 20 разів менших витратах на реалізацію ідеї в порівнянні з платним розміщенням.

читати далі
LENOVO: МЯУБУК
Краща сторона Молокії

Маючи лімітований рекламний бюджет та потужну активність конкурентів, бренд зміг знайти рішення, яке дозволило виділитись серед конкурентів і знайти свою комунікаційну нішу в категорії.

Проведений ребрендинг – зміна пакування – де головною стала сторона зі складом продукції та якісно спланована крос-медійна підтримка дозволи значно збільшити показник OFF-TAKE. В результаті Кефір та Білий Йогурт Молокія посіли рекордне для себе Перше місце в своїх сегментах як у гривні, так і в кілограмах у період з лютого по травень 2021.

читати далі
Краща сторона Молокії
The Ukrainian Creative Awards

З 29 травня по 1 червня в Одесі відбувся фестиваль Ukrainian Creative Awards – масштабна подія на креативному ринку країни, яка збирає найбільш ідейних і натхннених творчих людей. Креативність – їхній природний спосіб життя, тож ми віримо, що саме такі люди – справжня рушійна сила, здатна змінити світ. Так народилась наша ідея для рекламної кампанії фестивалю «Креативність – українська національна ідея», завдяки якій творчий хист у самому собі міг відкрити і підтримати кожен.

читати далі
The Ukrainian Creative Awards
Nescafé 3in1 інтеграція у музичний кліп, щоб зацікавити молоду трендову аудиторію

ПЕРЕДУМОВА

Nescafé 3in1 необхідно було залучати молоду аудиторію за допомогою своєї комунікації.

Ця аудиторія рідше дивиться телевізор і не має довіри до прямої реклами. Але вона довіряє лідерам думок і  активно споживає YouTube. Молодь любить музику, і Альона Альона – одна із найпопулярніших українських співачок серед них.

РІШЕННЯ

  • Обрати нативне спілкування з аудиторією шляхом інтеграції в кліп Alyona Alyona з розміщенням та використанням продукту.
  • Зацікавити аудиторію релевантним контентом від релевантного співака. Додатково підтримати це активністю блогерів, які розповідали про партнерство у соціальних мережах.

RESULTS

  • ~4,5 Млн переглядів відео
  • 104 K уподобань
  • >100 K залучень в опитування бренда, яке було інтегроване в кінці кліпу: більшість опитаних пам’ятали та коректно ідентифікували бренд у відео
читати далі
Nescafé 3in1 інтеграція у музичний кліп, щоб зацікавити молоду трендову аудиторію
Dirol Blogger Academy

Протягом багатьох років категорія жувальних гумок формувалася переважно двома провідними брендами: Orbit та Dirol. Orbit протягом багатьох років залишався лідером категорії як у продажах, так і в інвестиціях в рекламу. Натомість Dirol досить довгий час був брендом №2 і врешті опинився у складній ситуації: інвестиції в рекламу підтримували існуючий рівень brand awareness, проте Dirol втрачав свої позиції у brand usage, brand consideration та, як наслідок, у долі ринку.

Водночас Dirol вирiшив оновити позиціонування та звернутись до більш молодої аудиторії – покоління Z.
В пошуках цікавої для молоді території ми звернули увагу на тренд блогерства.

Велика частина аудиторії не тільки активно взаємодіє з блогерським контентом, але й сама мріє спробувати власні сили у цьому напрямі. Щоб допомогти усім охочим спробувати свої сили та стати блогером, ми розробили та запустили проект Dirol Blogger Academy. Учасники проекту мали змогу опанувати блогерську справу за допомогою спеціально створених відео уроків від популярних інфлюенсерів, а переможець отримував 1 мільйон показів на YouTube для розкрутки власного каналу.

Цей проект став актуальною відповіддю на потреби аудиторії, яскравою ретрансляцією ключового гасла бренду: «Dirol. Надихає смаком», а також позитивно відзначився на рості продажів.

читати далі
Dirol Blogger Academy
A la guerre comme a la guerre – роби свою справу з французьким акцентом

A la guerre comme a la guerre – роби свою справу з французьким акцентом

читати далі
Новий SMM-підхід для Dolce

Новий SMM-підхід для Dolce

читати далі
Історія КартопЛЮКС

Історія КартопЛЮКС

читати далі
“Ода до гідності” – Як піаніно “Україна” спрацювало на імідж України у Німеччині

“Ода до гідності” – Як піаніно “Україна” спрацювало на імідж України у Німеччині

читати далі
Як Visa створила спільноту Небайдужих брендів

Як Visa створила спільноту Небайдужих брендів

читати далі
Мед, якого не повинно існувати

Мед, якого не повинно існувати

читати далі
Мужні разом з Maybelline New York

Мужні разом з Maybelline New York

читати далі
Цар Хліб х Leo Burnett Ukraine = перша велика комунікація хлібного бренду «Майстерність смакує» 2024

Цар Хліб х Leo Burnett Ukraine = перша велика комунікація хлібного бренду «Майстерність смакує» 2024

читати далі
Маленькі хитрощі біг-дати та суперсила для донату

Маленькі хитрощі біг-дати та суперсила для донату

читати далі
Як завдяки штучному інтелекту в SEO збільшити продажі ПриватБанку

Як завдяки штучному інтелекту в SEO збільшити продажі ПриватБанку

читати далі
Як перетворити black box на ринку Pharma eRetail Media на ефективний Performance-маркетинг?

Як перетворити black box на ринку Pharma eRetail Media на ефективний Performance-маркетинг?

читати далі
Регіональна SEO-одіссея за першістю. Фіксований інтернет від Київстар

Регіональна SEO-одіссея за першістю. Фіксований інтернет від Київстар

читати далі
Пластилінові історії про делікатні проблеми від Publicis Ukraine

Пластилінові історії про делікатні проблеми від Publicis Ukraine

читати далі
Змінюючи символізм Батьківщини-матері

Змінюючи символізм Батьківщини-матері

читати далі
Ваші улюблені речі радують довше!

Ваші улюблені речі радують довше!

читати далі
Подорожник – Знає, що допомагає!

Подорожник – Знає, що допомагає!

читати далі
Будь королем своїх джунглів!

Будь королем своїх джунглів!

читати далі
НАЦІОНАЛЬНИЙ ХУДОЖНІЙ МУЗЕЙ УКРАЇНИ: ЛЕВИ НАМУ

НАЦІОНАЛЬНИЙ ХУДОЖНІЙ МУЗЕЙ УКРАЇНИ: ЛЕВИ НАМУ

читати далі
БФ «ТАБЛЕТОЧКИ»: ЯК Я ЖИВУ НА ТВОЇ ГРОШІ

БФ «ТАБЛЕТОЧКИ»: ЯК Я ЖИВУ НА ТВОЇ ГРОШІ

читати далі
Рятуємо тварин разом з Save Wild

Рятуємо тварин разом з Save Wild

читати далі
Классік Пікнік #ЗВУЧИзМІСТОМ

Классік Пікнік #ЗВУЧИзМІСТОМ

читати далі
#Moneycanchallenge

#Moneycanchallenge

читати далі
Коли можна виглядати як завгодно, виглядай супер з Garnier Fructis Superfood

Коли можна виглядати як завгодно, виглядай супер з Garnier Fructis Superfood

читати далі
Стань героєм разом з Men Expert

Стань героєм разом з Men Expert

читати далі
Нехай наші #ІСТОРІЇVСЕРЕДИНІ почують або як залучити аудиторію до делікатного діалогу

Нехай наші #ІСТОРІЇVСЕРЕДИНІ почують або як залучити аудиторію до делікатного діалогу

читати далі
Через раціональність і експертність до серця споживача

Через раціональність і експертність до серця споживача

читати далі
Як знайти нову аудиторію для зростання бренду-лідера

Як знайти нову аудиторію для зростання бренду-лідера

читати далі
Включайся в гру разом з Lion

Включайся в гру разом з Lion

читати далі
Реновація Fructis або як знову бути в ТОПі

Реновація Fructis або як знову бути в ТОПі

читати далі
ДіджиБачення для КовбаСнека

ДіджиБачення для КовбаСнека

читати далі
Те саме відчуття, коли ти з «Чистої Шкірою» крутіший за усіх!

Те саме відчуття, коли ти з «Чистої Шкірою» крутіший за усіх!

читати далі
Персоналізація повідомлення і психографія в кампаніях Visa і їх партнера PrivatBank

Персоналізація повідомлення і психографія в кампаніях Visa і їх партнера PrivatBank

читати далі
Take it smoothie – Молокія

Take it smoothie – Молокія

читати далі

Клієнти

Save Wild
LVMH
Reckitt Benckiser
Дарниця
Coty
Lactalis
Philip Morris
Samsung
Chumak
Unity Bars
OLX
Coca-Cola HBC
B&H
FCA
Renault
Sanofi
Eurocar
Duracell
METRO
L`Oreal Ukraine
Raiffeisen Bank
Sandoz
P&G
Winner
Kyivstar
NAMU
Peugeot Citroen
Molokia
Дмитрук
Таблеточки
Lotos
Essity
Carlsberg Ukraine
Mondelez
Electrolux
Клуб Сиру
White Rock
Visa
КОМО
Ukrsibbank PNR Paribas Group
StarLadder
Stellantis
Beiersdorf
ABInBEV
Mango
Arterium
Nestle
Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду веб-сторінок. Дізнайтеся більше як ми використовуємо cookies.
Accept cookies