Продавати фармацевтичні препарати в онлайні – це одна із найважчих задач у performance-маркетингу. Адже це одна із найбільш законодавчо зарегульованих категорій для реклами в Україні та світі, а на додачу ще й характеризується високим рівнем конкуренції, за увагу споживача у рекламі пробіотиків змагається більше 100 брендів. Перед командою Performics Ukraine тa Starcom Ukraine клієнт поставив амбітне завдання – збільшити частку ринку онлайн-продажів бренду в категорії пробіотиків на 2% при сталих бюджетах та в умовах зростаючої конкуренції.
Для того, щоб запропонувати дієве рішення, команда почала аналізувати усі наявні дані щодо поведінки споживачів на усьому етапі воронки. Ми виявили, що більшість покупок відбувається через 3-5 днів після першого відвідування продуктової сторінки, тож сформулювали гіпотезу, що з користувачем необхідно контактувати саме в цей період вибору.
Команда побудувала аналітичну систему на основі даних, яка дозволила оптимізувати рекламні розміщення та залучити аудиторію, найближчу до покупки. Завдяки 2nd party Data та роботі з ритейлерами вдалося зробити рекламу більш ефективною та показувати правильний меседж саме тим користувачам, які перебувають на етапі вибору. А для того, щоб покращити шлях користувача, створили посадкові сторінки з оновленим дизайном та переконливими аргументами продажу.
В результаті, за перше півріччя 2024 року частка ринку бренду досягла цільових показників. Та вражають результати продажів, які вдалось збільшити вдвічі, тоді як вибраний ринок в цілому зростав лише на 14%. Понад цього, бренд став одним з лідерів у категорії пробіотиків.
читати далі
Після повномасштабного вторгнення Visa, як і інші відповідальні бренди, переосмислила свої пріоритети, зосередивши зусилля та ресурси на наданні допомоги. Компанія ініціювала створення некомерційної платформи, що стала майданчиком для злагодженої роботи соціальних ініціатив Visa та її партнерів, що виникли у відповідь на численні одночасні потреби.
Створення спілки Небайдужих брендів дало змогу об’єднати медіаканали, бізнеси, фонди та тих, хто потребує допомоги для ефективної допомоги й підтримки. Visa спрямувла свої інвестиції в комунікації на підтримку платформи, акцентуючи на актуальних повідомленнях про напрями, які потребують негайної допомоги. Розробка кампанії була здійснена командою Saatchi & Saatchi Ukraine.
Для досягнення максимальної впізнаваностіініціативи були представлені під брендом «Небайдужі», а не безпосередньо від імені Visa, що сприяло ефективнішній взаємодії з аудиторією. Проєкт отримав значне охоплення, у понад 50 000000 контактів.
З моменту запуску перших колаборацій було організовано понад 20 ініціатив та зібрано понад 80 мільйонів гривень. Спільнота «Небайдужі» продовжуює жити та розвиватись як ком’юніті соціально відповідальних брендів.
читати далі
Святкування 25-річчя «Київстар» мало стати кульмінацією 2022 року. Але через війну стандартні підходи до бізнес- та медіапланування більше не працювали.
В реаліях повномасштабної війни медіабюджети Київстар скоротив на 30%. Поведінка споживачів змінилася, але позиціонування бренду Human Connection стало ще актуальнішим. Кампанія нового тарифу до 25-тиріччя з можливістю донатів для армії була запущена як спеціальне антикризове рішення у воєнні часи, щоб врятувати життя українських захисників і буквально відновити людські зв’язки в деокупованих містах. Ключовою проблемою була оптимізація медіапідтримки кампанії.
Основою планування стала Biga Data з попередніх кампаній. На її основі ми створили новий підхід до планування, застосовуючи економетричне атрибуційне моделювання фактичних дій користувачів. Наша стратегія, орієнтована на дані, призвела до суттєвої зміни співвідношення телебачення та диджиталу у медіаспліті із 70/30 до більш ефективних 35/65. Нам вдалось визначити найбільш впливові методи комунікації. Відтак ми збільшили кількість прямої комунікації (смс, пуш-повідомлення та ін.) і додатково частку дисплейної складової в диджитал-інструментах через її економічну ефективність й вищі коефіцієнти конверсії в активації «донати».
Для постійного трекінгу результатів та точності ми створили лайв-дашборди.
Результати:
x2,5 Активації суперсили «Допомога Збройним Силам України»
+20 в.п. Внесок у відновлення України
+4 в.п. Зв’язок з брендом
+4 в.п. Лідерство на ринку мобільного зв’язку
читати даліІснують проблеми, про які говорити некомфортно та соромно. Думати про них неприємно, а промовити вголос, що у вас закреп просто неможливо. Навіть якщо навкруги лише близькі, все одно відразу хочеться кудись сховатися. Та від цього не сховаєшся.
Гутталакс пікосульфат – препарат саме для вирішення делікатної проблеми закрепу. І саме для нього агенція Publicis Ukraine у співпраці з Sanofi Ukraine створила лаконічну комунікацію.
Команді необхідно було обережно розкрити проблематику і водночас поборотись зі стереотипом, що проблеми із травленням виникають виключно від незбалансованого харчування. Але закреп може з’явитись і внаслідок сильного стресу, подорожі, зміни клімату, через брак фізичної активності й прийом деяких ліків.
Як пояснити причини закрепу і показати проблематику так, щоб не викликати сором у глядача? Команда Publicis Ukraine обрала пластилін та анімацію. А потім власноруч зліпила, зім’яла та відзняла усе ?
читати даліНа тлі загальноприйнятого підходу до комунікацій у категорії батончиків ми змогли знайти власне ефективне рішення – персоналізовані комунікації на окремі сегменти широкої цільової аудиторії. І саме це привело до фантастичних результатів – уперше з початку карантину наша частка ринку показала зростання протягом аж трьох місяців. П’ять сегментів, які ми вибрали для роботи, охоплюють більшу частину широкої аудиторії16-35. Але при цьому ми звернулися до кожного із них окремо, щоб бути більш релевантними до їх вподобань. Для кожного ми розробили індивідуальні рішення: пакування, повідомлення, медіапідтримку, лідерів думок та подарунки, які відповідають їх інтересам. Так кожен міг відчути себе королем у тому, що цікаво саме йому. Це привернуло увагу до бренду, залучило аудиторію в комунікацію та підвищило бізнес-показники фантастично!
Виклик: Зупинити падіння частки ринку бренду за рахунок високорелевантної комунікації, що залучає аудиторію.
Інсайт: Всі гравці категорії праціють із широкою аудиторією (Всі 16-35), а ми можемо піти своїм шляхом сегментації та персоназізації повідомлення.
Ідея: Lion закликає бути королем (левом) у тому, що цікаво саме тобі.
Втілення: Індивідуальні рішення для кожного із п’яти виділенних сегментів: від пакування та повідомлення до каналів комунікації та таргетингів.
Результати: Зростання частки ринку на 1,7 в.п. після старту кампанії за рахунок високого залучення в комунікацію.
читати даліЦей кейс демонструє, що високотехнологічний бренд комп’ютерної техніки Lenovo мислить не лише функціональними характеристиками свого продукту, але й дбає про умови його експлуатації та комфорт своїх клієнтів.
Створення Meowbook Lenovo – лептопа для котів додало більше емоцій у стосунки «користувач-бренд», а просування такої проблеми як «шкода пристрою від котячої шерсті» стало комунікаційною інновацією в даній категорії.
Вірусність, оригінальність, нестандартність поєднання високих технологій та турботи про клієнтів дозволило бренду Lenovo бути органічно обговорюваним та отримати охоплення близько 9,5 мільйонів контактів при в 20 разів менших витратах на реалізацію ідеї в порівнянні з платним розміщенням.
читати даліЗ 29 травня по 1 червня в Одесі відбувся фестиваль Ukrainian Creative Awards – масштабна подія на креативному ринку країни, яка збирає найбільш ідейних і натхннених творчих людей. Креативність – їхній природний спосіб життя, тож ми віримо, що саме такі люди – справжня рушійна сила, здатна змінити світ. Так народилась наша ідея для рекламної кампанії фестивалю «Креативність – українська національна ідея», завдяки якій творчий хист у самому собі міг відкрити і підтримати кожен.
читати даліПротягом багатьох років категорія жувальних гумок формувалася переважно двома провідними брендами: Orbit та Dirol. Orbit протягом багатьох років залишався лідером категорії як у продажах, так і в інвестиціях в рекламу. Натомість Dirol досить довгий час був брендом №2 і врешті опинився у складній ситуації: інвестиції в рекламу підтримували існуючий рівень brand awareness, проте Dirol втрачав свої позиції у brand usage, brand consideration та, як наслідок, у долі ринку.
Водночас Dirol вирiшив оновити позиціонування та звернутись до більш молодої аудиторії – покоління Z.
В пошуках цікавої для молоді території ми звернули увагу на тренд блогерства.
Велика частина аудиторії не тільки активно взаємодіє з блогерським контентом, але й сама мріє спробувати власні сили у цьому напрямі. Щоб допомогти усім охочим спробувати свої сили та стати блогером, ми розробили та запустили проект Dirol Blogger Academy. Учасники проекту мали змогу опанувати блогерську справу за допомогою спеціально створених відео уроків від популярних інфлюенсерів, а переможець отримував 1 мільйон показів на YouTube для розкрутки власного каналу.
Цей проект став актуальною відповіддю на потреби аудиторії, яскравою ретрансляцією ключового гасла бренду: «Dirol. Надихає смаком», а також позитивно відзначився на рості продажів.
читати далі