Publicis Groupe Ukraine

Проєкти

Новий SMM-підхід для Dolce

Виклик

У 2024 році бренд Dolce прагнув вдосконалити свій підхід до комунікації, аби ще ближче стати до своєї аудиторії. Головна мета полягала в тому, щоб створити онлайн-простір, де жінки можуть знайти натхнення і підтримку, зберігаючи баланс між щоденними викликами та моментами насолоди. Dolce прагнув підкреслити унікальність кожної жінки та нагадати, що варто цінувати кожен момент життя.

Рішення

Для реалізації цієї мети, Lactalis, Zenith Ukraine та Content Practice заснували Dolce Ком’юніті — платформу, що об’єднує жінок різного віку та вподобань. Основний акцент зробили на крафтовому контенті, де перевага надавалась природним образам та реалістичності. Використовували живі кадри з моделями, які відображали моменти радості та внутрішньої гармонії. Залучення штучного інтелекту допомагало досягти ідеального балансу між інноваціями та справжністю.

Процес створення контенту охоплював кілька етапів: від брейншторму та розробки креативних концепцій до ретельної підготовки та знімання. Команда враховувала всі деталі — від вибору моделей і локацій до постпродакшну, що забезпечувало точне відображення концепції бренду.

Інсайди

Час для оновлень. Новий час потребує нових рішень, адже одна із задач онлайн-продукту Dolce — відповідати очікуванням сучасних жінок. Новий напрямок комунікації зосередився на створенні простору, який би охоплював різні характери й інтереси, проте завжи був релевантний добі, в якій ми існуємо.

Dolce Ком’юніті як простір натхнення. У сучасному світі спільноти відіграють ключову роль, адже вони створюють відчуття підтримки та взаємозв’язку, допомагаючи людям знаходити однодумців і ділитися досвідом. Усвідомлюючи це, ми створили Dolce Ком’юніті — простір, де жінки можуть знайти моменти насолоди, взаєморозуміння та підтримки, навіть у найскладніші часи.

Інновації з AI. Застосування штучного інтелекту допомогло вдосконалити візуальні матеріали, зберігаючи при цьому автентичність образів.

Результат

Створення Dolce Ком’юніті дозволило бренду побудувати тісніший зв’язок із жіночою аудиторією, підкреслити УТП бренду та посилити позиції на ринку за рахунок постійної присутності у соціальних мережах — одному з провідних digital-каналів останніх років. Бренд став не лише виробником, а й джерелом натхнення, де кожна жінка знаходить прекрасне у буденному та вміє насолоджуватися моментом.

читати далі
Новий SMM-підхід для Dolce
Мед, якого не повинно існувати

53% економіки України залежить від експорту їжі та сільськогосподарської продукції. Сьогодні 30% нашої території заміновані, що вдвічі перевищує розмір Португалії. Ці поля є непридатними до сільськогосподарських робіт та людям небезпечно в них працювати. Без допомоги світу розмінування триватиме десятиліттями.

Проєкт «Minefields Honey» створено на стику природи та технологій. Завдяки йому з’явився продукт, якого не мало б існувати. Заміновані поля засіяли меlоноснимими травами, щоб бджоли зібрали мед.

Персоналізовані банки лімітованої серії меду з інформацією про проблему замінованості України стали дипломатичним інструментом, адже завдяки МЗС їх передали впливовим людям по усьому світові. Також вони слугували як запрошенням на благодійні заходи для збору коштів на розмінування України. Перші 55 персоналізованих банок представили на таких економічних заходах, як Всесвітній економічний форум (Давос), Форум партнерства США-Україна (Вашингтон).

На сьогоднішній день проєкт отримав охоплення 175 000 000 та численні публікації без інвестицій у медіапідтримку. Він також удостоївся нагород на великих міжнародних фестивалях, таких як Cannes Lions, KIAF та інших.

Проєкт продовжується у 2024 році. Saatchi & Saatchi Ukraine, Kernel Ukraine, Міністерство закордонних справ України та Спілка пасічників України зібрали новий урожай меду.

читати далі
Мед, якого не повинно існувати
Як перетворити black box на ринку Pharma eRetail Media на ефективний Performance-маркетинг?

Продавати безрецептурні фармацевтичні препарати в онлайні – це одна із найважчих задач для Performance-маркетингу. На початку Covid-19 ми побачили можливість, передбачивши ріст онлайн-продажів і перетікання нових користувачів з офлайну в онлайн.

Ми стали першими на ринку, хто побудував максимально прозору та ефективну співпрацю з онлайн-ритейлерами та запустив ефективний Performance-маркетинг для препаратів Sandoz. Відтак вдалось перетворити Black Box на ринку Pharma eRetail Media в прозору, зрозумілу, ріал-тайм аналітичну систему, в якій можна чітко відстежити бізнес-результати від наших рекламних кампаній та збільшити продажі, залучивши нових користувачів.

читати далі
Як перетворити black box на ринку Pharma eRetail Media на ефективний Performance-маркетинг?
Ваші улюблені речі радують довше!

Vanish змінює  своє комунікаційне повідомлення так, щоб розповісти про переваги свого продукту, й водночас надати додатковий аргумент для заохочення і підтримки людей у їх прагненні до свідомого споживання ресурсів планети. Тепер бренд використовує меседж: «Ваші улюблені речі радують довше». Також команда Publicis Ukraine створила емоційний принт, у якому героями виступили і працівники агенції.

Робота потрапила до списку найкращих світових взірців реклами в категорії «Print» першого півріччя 2021 року за версією одного з авторитетних австрійських рекламних ресурсів «Lürzer’s Archive». Видання з 1984 публікує добірку-каталог кращих рекламних робіт зі всього світу.

Медійну підтримку проектів Vanish здійснює агенція Spark Foundry Ukraine.

читати далі
Ваші улюблені речі радують довше!
Подорожник – Знає, що допомагає!

«Подорожник» входить у ТОП-5 аптечних мереж України за часткою. Бренд стрімко розвиває свою мережу, отже, потребує оновлення,  яке б відображувала його суть, переваги та цінності.

Перед командою Publicis Ukraine постала задача зрозуміти, про що буде новий «Подорожник» та оновити його позиціонування й ключове повідомлення. Відтак з’явився слоган: «Подорожник. Знає, що допомагає», який базується на двох основних перевагах. По-перше, у бренду є необхідні компетенції, знання, досвід та ресурси, щоб підказати клієнтові, які саме препарати можуть йому допомогти у конкретному випадку. По-друге, «Подорожник» турбується про свого клієнта, пропонуючи якісні препарати без підробок, регулярні програми знижок: «Якість доступна кожному», та надаючи додаткові сервіси на кшталт «Лікар в аптеці» тощо.

Наступним логічним етапом стало оновлення логотипу. Протягом останніх років «Подорожнику» вдалось побудувати знання бренду, тож при роботі із візуальною складовою важливо було зберегти спадкоємність, при цьому відобразити оновлення й осучаснити його. Так, упізнаваний медичний хрест та листок подорожника візуально переосмислили, залишивши також основний колір. Вони «злилися в єдине ціле», де значущий елемент знаку кольором лінкується з відповідним словом у лого: хрест із «аптека», а листок – із «Подорожник». Знак став лаконічним, простим для зчитування, а шрифт – легшим, охайнішим та відкритішим.

читати далі
Подорожник – Знає, що допомагає!
LENOVO: МЯУБУК

Цей кейс демонструє, що високотехнологічний бренд комп’ютерної техніки Lenovo мислить не лише функціональними характеристиками свого продукту, але й дбає про умови його експлуатації та комфорт своїх клієнтів.

Створення Meowbook Lenovo – лептопа для котів додало більше емоцій у стосунки «користувач-бренд», а просування  такої проблеми як «шкода пристрою від котячої шерсті» стало комунікаційною інновацією в даній категорії.

Вірусність, оригінальність, нестандартність поєднання високих технологій та турботи про клієнтів дозволило бренду Lenovo бути органічно обговорюваним та отримати охоплення близько 9,5 мільйонів контактів при в 20 разів менших витратах на реалізацію ідеї в порівнянні з платним розміщенням.

читати далі
LENOVO: МЯУБУК
Персоналізація повідомлення і психографія в кампаніях Visa і їх партнера PrivatBank

Видавати нові активні платіжні карти, по яких проходить багато транзакцій, з кожним роком все важче, коли мова йде про великий банк. Стандартні інструменти виокремлення аудиторії вже не працюють.

Завдяки сегментації цільової аудиторії по психографічним ознаками, зробленої за допомогою партнерів, ми змогли вийти на новий рівень персоналізації. В результаті ми поліпшили медіа показники, отримали більш активних клієнтів, які здійснювали більшу кількість транзакцій, визначили, які сегменти працюють краще та застосували наші знання для оптимізації наступних кампаній.

читати далі
Персоналізація повідомлення і психографія в кампаніях Visa і їх партнера PrivatBank
Take it smoothie – Молокія

У нелегкий час пандемії, коли ми перебуваємо в нескінченному вирі новин та думок ми, як ніколи, потребуємо свого джерела гармонії та спокою.

Тому ми запропонували нову філософію “Take it smoothie”, яка допомагає упоратися з поганим настроєм та з легкістю переносити всі негаразди.

Для розміщення кампанії ми використовували лише соціальні мережі, для яких розробили яскравий контент, цікавий копірайт і мегакруті Інста-маски.

читати далі
Take it smoothie – Молокія
Linex: In Data We Trust

Linex: In Data We Trust

читати далі
Історія КартопЛЮКС

Історія КартопЛЮКС

читати далі
“Ода до гідності” – Як піаніно “Україна” спрацювало на імідж України у Німеччині

“Ода до гідності” – Як піаніно “Україна” спрацювало на імідж України у Німеччині

читати далі
Як Visa створила спільноту Небайдужих брендів

Як Visa створила спільноту Небайдужих брендів

читати далі
Carol for Charity – Як ми перетворили Shazam на платформу для збору пожертвувань

Carol for Charity – Як ми перетворили Shazam на платформу для збору пожертвувань

читати далі
Мужні разом з Maybelline New York

Мужні разом з Maybelline New York

читати далі
Цар Хліб х Leo Burnett Ukraine = перша велика комунікація хлібного бренду «Майстерність смакує» 2024

Цар Хліб х Leo Burnett Ukraine = перша велика комунікація хлібного бренду «Майстерність смакує» 2024

читати далі
Маленькі хитрощі біг-дати та суперсила для донату

Маленькі хитрощі біг-дати та суперсила для донату

читати далі
Як завдяки штучному інтелекту в SEO збільшити продажі ПриватБанку

Як завдяки штучному інтелекту в SEO збільшити продажі ПриватБанку

читати далі
Регіональна SEO-одіссея за першістю. Фіксований інтернет від Київстар

Регіональна SEO-одіссея за першістю. Фіксований інтернет від Київстар

читати далі
Пластилінові історії про делікатні проблеми від Publicis Ukraine

Пластилінові історії про делікатні проблеми від Publicis Ukraine

читати далі
Ексклюзивна упаковка для Світоч Exclusive

Ексклюзивна упаковка для Світоч Exclusive

читати далі
Змінюючи символізм Батьківщини-матері

Змінюючи символізм Батьківщини-матері

читати далі
Будь королем своїх джунглів!

Будь королем своїх джунглів!

читати далі
НАЦІОНАЛЬНИЙ ХУДОЖНІЙ МУЗЕЙ УКРАЇНИ: ЛЕВИ НАМУ

НАЦІОНАЛЬНИЙ ХУДОЖНІЙ МУЗЕЙ УКРАЇНИ: ЛЕВИ НАМУ

читати далі
БФ «ТАБЛЕТОЧКИ»: ЯК Я ЖИВУ НА ТВОЇ ГРОШІ

БФ «ТАБЛЕТОЧКИ»: ЯК Я ЖИВУ НА ТВОЇ ГРОШІ

читати далі
Краща сторона Молокії

Краща сторона Молокії

читати далі
The Ukrainian Creative Awards

The Ukrainian Creative Awards

читати далі
Рятуємо тварин разом з Save Wild

Рятуємо тварин разом з Save Wild

читати далі
Классік Пікнік #ЗВУЧИзМІСТОМ

Классік Пікнік #ЗВУЧИзМІСТОМ

читати далі
#Moneycanchallenge

#Moneycanchallenge

читати далі
Коли можна виглядати як завгодно, виглядай супер з Garnier Fructis Superfood

Коли можна виглядати як завгодно, виглядай супер з Garnier Fructis Superfood

читати далі
Стань героєм разом з Men Expert

Стань героєм разом з Men Expert

читати далі
Nescafé 3in1 інтеграція у музичний кліп, щоб зацікавити молоду трендову аудиторію

Nescafé 3in1 інтеграція у музичний кліп, щоб зацікавити молоду трендову аудиторію

читати далі
Нехай наші #ІСТОРІЇVСЕРЕДИНІ почують або як залучити аудиторію до делікатного діалогу

Нехай наші #ІСТОРІЇVСЕРЕДИНІ почують або як залучити аудиторію до делікатного діалогу

читати далі
Через раціональність і експертність до серця споживача

Через раціональність і експертність до серця споживача

читати далі
Як знайти нову аудиторію для зростання бренду-лідера

Як знайти нову аудиторію для зростання бренду-лідера

читати далі
Включайся в гру разом з Lion

Включайся в гру разом з Lion

читати далі
Реновація Fructis або як знову бути в ТОПі

Реновація Fructis або як знову бути в ТОПі

читати далі
Dirol Blogger Academy

Dirol Blogger Academy

читати далі
ДіджиБачення для КовбаСнека

ДіджиБачення для КовбаСнека

читати далі
Те саме відчуття, коли ти з «Чистої Шкірою» крутіший за усіх!

Те саме відчуття, коли ти з «Чистої Шкірою» крутіший за усіх!

читати далі

Клієнти

FCA
Renault
Lotos
Electrolux
Carlsberg Ukraine
Samsung
Mango
Winner
Ukrsibbank PNR Paribas Group
КОМО
P&G
NAMU
White Rock
LVMH
Save Wild
Таблеточки
Дарниця
OLX
Reckitt Benckiser
Sandoz
Nestle
Unity Bars
Клуб Сиру
Kyivstar
B&H
Philip Morris
Peugeot Citroen
Eurocar
Lactalis
Arterium
Essity
Coca-Cola HBC
Mondelez
Raiffeisen Bank
L`Oreal Ukraine
Sanofi
METRO
StarLadder
Stellantis
Molokia
Duracell
Chumak
ABInBEV
Coty
Beiersdorf
Visa
Дмитрук
Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду веб-сторінок. Дізнайтеся більше як ми використовуємо cookies.
Accept cookies