Publicis Groupe Ukraine

Проєкти

“Ода до гідності” – Як піаніно “Україна” спрацювало на імідж України у Німеччині

У листопаді 2023 року Україна відзначала 10-ту річницю з початку Революції Гідності — події, яка значно вплинула на вектор розвитку країни.

Однак навіть через 10 років та повномасштабне вторгнення між українцями та європейцями досі наявний бар’єр нерозуміння. З одного боку більшість громадян ЄС погоджуються з твердженням, що “Україна має приєднатися до ЄС, коли буде готова”. Водночас російська пропаганда зображує Україну як неспроможну державу та працює на роз’єднання всередині ЄС.

Кроком до подолання бар’єру взаєморозуміння мала стати спільна символічна комунікаційна кампанія, яка на прикладі Революції Гідності продемонструвала б, що українці відчувають себе європейцями та поділяють європейські цінності. З огляду на тенденцію уникання в Німеччині новин про Україну, особливо негативних, кампанія мала посприяти публікації якісних матеріалів, що розкриють контекст і транслюватимуть закладені меседжі.

Оскільки європейці не зовсім вірять, що вони та українці схожі, можливо, варто комунікувати наші спільні цінності через універсальну мову людства, яка звучить “правильно” та зрозуміло в різних соціальних контекстах по всьому світові? І це мова музики.

Під час Революції Гідності музика об’єднувала, підтримувала та надихала, а синьо-жовте піаніно “Україна” не лише слугувало як музичний інструмент, а і стало фізичним та символічним бар’єром між озброєними силовиками та мирними протестувальниками. Зважаючи на глибинний символізм піаніно команда Publicis Ukraine та MSL Ukraine запропонувала створити масштабну культурну подію поряд з ще одним символом, саме питомо німецьким, Бранденбурзьких воріт.

Кульмінацією події стало виконання гімну ЄС – “Оди до Радості” – у чотири руки як промовистий символ невідворотності приєднання України до європейської родини.

Кампанія згенерувала понад 50 публікацій у провідних німецьких медіа, серед яких онлайн, друковані та 11 сюжетів на найбільших ТВ-каналах. Сукупне не унікальне охоплення публікацій перевищило 486 100 000, а унікальне охоплення склало 40 500 000 — без жодних медійних вкладень. Крім того, захід став платформою для донесення важливих повідомлень офіційними особами.

читати далі
“Ода до гідності” – Як піаніно “Україна” спрацювало на імідж України у Німеччині
Як перетворити black box на ринку Pharma eRetail Media на ефективний Performance-маркетинг?

Продавати безрецептурні фармацевтичні препарати в онлайні – це одна із найважчих задач для Performance-маркетингу. На початку Covid-19 ми побачили можливість, передбачивши ріст онлайн-продажів і перетікання нових користувачів з офлайну в онлайн.

Ми стали першими на ринку, хто побудував максимально прозору та ефективну співпрацю з онлайн-ритейлерами та запустив ефективний Performance-маркетинг для препаратів Sandoz. Відтак вдалось перетворити Black Box на ринку Pharma eRetail Media в прозору, зрозумілу, ріал-тайм аналітичну систему, в якій можна чітко відстежити бізнес-результати від наших рекламних кампаній та збільшити продажі, залучивши нових користувачів.

читати далі
Як перетворити black box на ринку Pharma eRetail Media на ефективний Performance-маркетинг?
Регіональна SEO-одіссея за першістю. Фіксований інтернет від Київстар

Київстар мав виборювати першість на фрагментованому ринку фіксованого інтернету і стати «видимим» для невблаганних алгоритмів пошукової системи. Бренд відійшов від шаблонності і замість класичних SEO-підходів оптимізував посадкову сторінку для кожного міста і містечка, де є фізична можливість покриття фіксованим інтернетом від Київстар.

Експериментальна «місцева» тактика по роботі із 248 локальними сторінками в SEO збільшила видимість пропозиції фіксованого інтернету Київстар на перших позиціях органічної пошукової видачі в 3,5 рази. Бренд №1 нарешті наздогнав сам себе тепер і у пошуку.

Проєкт отримав Бронзу в категорії E-Commerce на Effie Awards Ukraine.

читати далі
Регіональна SEO-одіссея за першістю. Фіксований інтернет від Київстар
Змінюючи символізм Батьківщини-матері

У Маршів рівності в Україні поки не така довга історія. А COVID-19 у 2020 році ускладнив ситуацію ще більше, адже усі масові події відмінили або перенесли у онлайн. Це суттєво зменшило аудиторію заходів, адже у онлайн-формат включались, здебільшого, активісти LGBTQ+. У той час, як ефективності Маршу сприяє його помітність для широкої аудиторії, і це досягається офлайн. Перед KyivPride Saatchi & Saatchi Ukraine постало складне завдання – створити таку кампанію для підтримку Маршу, щоб розлетілась онлайн по усій країні.

Для нашої ідеї ми використали найбільшу європейську статую, іконічну Батьківщину-Мати. З допомогою дронів та команди Dronarium Ukraine ми створили діджитал-симуляцію майоріння веселкового прапора на мечі монументу в реальному часі. Так нам вдалось трансформувати символізм пам’ятника, адже від уособлення радянських цінностей він став на захист прав рівності. Подія викликала неабиякий резонанс суспільства.

У нас було завдання зробити Марш помітною онлайн-подією, але наш нестандартний хід допоміг отримати більше 100 мільйонів імпрешинз по усьому світові лише за 3 дні. Motherland Pride назвали подією року в Україні та Східній Європі.

Крім того, проект Motherland Pride здобув безліч нагород на найбільших світових фестивалях креативності та ефективності у світі, серед яких Effie Awards Ukraine 2021, Cannes Lions 2021 та 2022, Andy Awards 2021, Golden Drum 2021, AD Stars 2021, D&D 2022 та The One Show 2022.

читати далі
Змінюючи символізм Батьківщини-матері
Ваші улюблені речі радують довше!

Vanish змінює  своє комунікаційне повідомлення так, щоб розповісти про переваги свого продукту, й водночас надати додатковий аргумент для заохочення і підтримки людей у їх прагненні до свідомого споживання ресурсів планети. Тепер бренд використовує меседж: «Ваші улюблені речі радують довше». Також команда Publicis Ukraine створила емоційний принт, у якому героями виступили і працівники агенції.

Робота потрапила до списку найкращих світових взірців реклами в категорії «Print» першого півріччя 2021 року за версією одного з авторитетних австрійських рекламних ресурсів «Lürzer’s Archive». Видання з 1984 публікує добірку-каталог кращих рекламних робіт зі всього світу.

Медійну підтримку проектів Vanish здійснює агенція Spark Foundry Ukraine.

читати далі
Ваші улюблені речі радують довше!
#Moneycanchallenge

Чи можуть селфі подолати рак? Хворі на нього діти мають 90% шанс одужати. Але лише коли їх буде забезпечено потрібним лікуванням. В Україні через нестачу фінансування та соціальні проблеми цей показник є значно нижчим, тож онлайн-пожертви є дуже важливими. Разом з фондом Таблеточки ми вирішили збільшити кількість таких пожертв, зробивши селфі менш егоїстичними.

 

Так з’явився #MoneyCanChallenge. Учасник «доповнював» своє обличчя на фото портретом з купюри, яку жертвував фонду Таблеточки, та передавав виклик друзям. Флеш-моб підхопили користувачі та бренди, зробивши його однією з головних теленовин країни. Фонд Таблеточки зібрав чималу суму на благодійність без жодних витрат, перетворивши інструмент любові до себе на інструмент любові до інших.

читати далі
#Moneycanchallenge
ДіджиБачення для КовбаСнека

Перед нами постала задача увірватись у буденне життя людей з новим продуктом Kabanosy – довгі, тонкі ковбаснеки з натурального м’яса, які знаходяться поміж м’ясо-ковбасною та снековою категорією. До 2019 року продукт був не знайомий ані українським споживачам, ані дистриб’юторам. Магазини не розуміли, у ковбасному чи снековому відділі розміщувати новинку, люди — робити з нею бутерброд чи їсти під пиво?

Новий продукт надихнув на новий підхід до міксування медіаканалів. Ми перевернули класичний медіамікс з ніг на голову та отримали «ДіджиБачення», в якому Digital відіграє ключову роль генератора охоплення, а TV виступає другорядним каналом для ущільнення присутності. Нестандартне та ефективне використання медіа дозволило Kabanosy стати лідером в категорії м’ясних снеків при мінімальних інвестиціях та суттєво збільшити місячні продажі.

читати далі
ДіджиБачення для КовбаСнека
Те саме відчуття, коли ти з «Чистої Шкірою» крутіший за усіх!

Це історія про те, як ми змогли знайти підхід і точку дотику з найскладнішою і незрозумілою для всіх маркетологів аудиторією – поколінням Z. У ситуації динамічно зростаючого ринку, сильного конкурента і падаючої частки Garnier «Чиста Шкіра» ми змогли добитися успіху.

Наше рішення, з одного боку, було очевидним – обрати бренд амбасадора. Але з іншого боку, не кожен знайде правильного. Того, на кого підліткам хочеться рівнятися і цікаво дивитися.

Ми вибрали групу Open Kids і не прогадали. А бізнес результати і підвищена увага до комунікації з дівчатами з групи є свідченням цього.
Тепер наша аудиторія відчуває, що з «Чиста Шкіра» вона крутіша за усіх!

tvlab – креативний партнер проекту.

читати далі
Те саме відчуття, коли ти з «Чистої Шкірою» крутіший за усіх!
A la guerre comme a la guerre – роби свою справу з французьким акцентом

A la guerre comme a la guerre – роби свою справу з французьким акцентом

читати далі
Новий SMM-підхід для Dolce

Новий SMM-підхід для Dolce

читати далі
Linex: In Data We Trust

Linex: In Data We Trust

читати далі
Історія КартопЛЮКС

Історія КартопЛЮКС

читати далі
Як Visa створила спільноту Небайдужих брендів

Як Visa створила спільноту Небайдужих брендів

читати далі
Мед, якого не повинно існувати

Мед, якого не повинно існувати

читати далі
Carol for Charity – Як ми перетворили Shazam на платформу для збору пожертвувань

Carol for Charity – Як ми перетворили Shazam на платформу для збору пожертвувань

читати далі
Мужні разом з Maybelline New York

Мужні разом з Maybelline New York

читати далі
Цар Хліб х Leo Burnett Ukraine = перша велика комунікація хлібного бренду «Майстерність смакує» 2024

Цар Хліб х Leo Burnett Ukraine = перша велика комунікація хлібного бренду «Майстерність смакує» 2024

читати далі
Маленькі хитрощі біг-дати та суперсила для донату

Маленькі хитрощі біг-дати та суперсила для донату

читати далі
Як завдяки штучному інтелекту в SEO збільшити продажі ПриватБанку

Як завдяки штучному інтелекту в SEO збільшити продажі ПриватБанку

читати далі
Пластилінові історії про делікатні проблеми від Publicis Ukraine

Пластилінові історії про делікатні проблеми від Publicis Ukraine

читати далі
Ексклюзивна упаковка для Світоч Exclusive

Ексклюзивна упаковка для Світоч Exclusive

читати далі
Подорожник – Знає, що допомагає!

Подорожник – Знає, що допомагає!

читати далі
Будь королем своїх джунглів!

Будь королем своїх джунглів!

читати далі
НАЦІОНАЛЬНИЙ ХУДОЖНІЙ МУЗЕЙ УКРАЇНИ: ЛЕВИ НАМУ

НАЦІОНАЛЬНИЙ ХУДОЖНІЙ МУЗЕЙ УКРАЇНИ: ЛЕВИ НАМУ

читати далі
LENOVO: МЯУБУК

LENOVO: МЯУБУК

читати далі
БФ «ТАБЛЕТОЧКИ»: ЯК Я ЖИВУ НА ТВОЇ ГРОШІ

БФ «ТАБЛЕТОЧКИ»: ЯК Я ЖИВУ НА ТВОЇ ГРОШІ

читати далі
Краща сторона Молокії

Краща сторона Молокії

читати далі
The Ukrainian Creative Awards

The Ukrainian Creative Awards

читати далі
Рятуємо тварин разом з Save Wild

Рятуємо тварин разом з Save Wild

читати далі
Классік Пікнік #ЗВУЧИзМІСТОМ

Классік Пікнік #ЗВУЧИзМІСТОМ

читати далі
Коли можна виглядати як завгодно, виглядай супер з Garnier Fructis Superfood

Коли можна виглядати як завгодно, виглядай супер з Garnier Fructis Superfood

читати далі
Стань героєм разом з Men Expert

Стань героєм разом з Men Expert

читати далі
Nescafé 3in1 інтеграція у музичний кліп, щоб зацікавити молоду трендову аудиторію

Nescafé 3in1 інтеграція у музичний кліп, щоб зацікавити молоду трендову аудиторію

читати далі
Нехай наші #ІСТОРІЇVСЕРЕДИНІ почують або як залучити аудиторію до делікатного діалогу

Нехай наші #ІСТОРІЇVСЕРЕДИНІ почують або як залучити аудиторію до делікатного діалогу

читати далі
Через раціональність і експертність до серця споживача

Через раціональність і експертність до серця споживача

читати далі
Як знайти нову аудиторію для зростання бренду-лідера

Як знайти нову аудиторію для зростання бренду-лідера

читати далі
Включайся в гру разом з Lion

Включайся в гру разом з Lion

читати далі
Реновація Fructis або як знову бути в ТОПі

Реновація Fructis або як знову бути в ТОПі

читати далі
Dirol Blogger Academy

Dirol Blogger Academy

читати далі
Персоналізація повідомлення і психографія в кампаніях Visa і їх партнера PrivatBank

Персоналізація повідомлення і психографія в кампаніях Visa і їх партнера PrivatBank

читати далі
Take it smoothie – Молокія

Take it smoothie – Молокія

читати далі

Клієнти

Таблеточки
Дарниця
StarLadder
Samsung
Kyivstar
Raiffeisen Bank
NAMU
B&H
METRO
Mondelez
Beiersdorf
LVMH
Arterium
Carlsberg Ukraine
Дмитрук
Duracell
Stellantis
Renault
Winner
Ukrsibbank PNR Paribas Group
Unity Bars
Lotos
Coty
Nestle
ABInBEV
White Rock
Sanofi
FCA
Reckitt Benckiser
Клуб Сиру
Electrolux
Coca-Cola HBC
Molokia
OLX
Essity
Eurocar
Chumak
P&G
КОМО
Visa
Peugeot Citroen
Mango
L`Oreal Ukraine
Lactalis
Sandoz
Philip Morris
Save Wild
Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду веб-сторінок. Дізнайтеся більше як ми використовуємо cookies.
Accept cookies