У листопаді 2023 року Україна відзначала 10-ту річницю з початку Революції Гідності — події, яка значно вплинула на вектор розвитку країни.
Однак навіть через 10 років та повномасштабне вторгнення між українцями та європейцями досі наявний бар’єр нерозуміння. З одного боку більшість громадян ЄС погоджуються з твердженням, що “Україна має приєднатися до ЄС, коли буде готова”. Водночас російська пропаганда зображує Україну як неспроможну державу та працює на роз’єднання всередині ЄС.
Кроком до подолання бар’єру взаєморозуміння мала стати спільна символічна комунікаційна кампанія, яка на прикладі Революції Гідності продемонструвала б, що українці відчувають себе європейцями та поділяють європейські цінності. З огляду на тенденцію уникання в Німеччині новин про Україну, особливо негативних, кампанія мала посприяти публікації якісних матеріалів, що розкриють контекст і транслюватимуть закладені меседжі.
Оскільки європейці не зовсім вірять, що вони та українці схожі, можливо, варто комунікувати наші спільні цінності через універсальну мову людства, яка звучить “правильно” та зрозуміло в різних соціальних контекстах по всьому світові? І це мова музики.
Під час Революції Гідності музика об’єднувала, підтримувала та надихала, а синьо-жовте піаніно “Україна” не лише слугувало як музичний інструмент, а і стало фізичним та символічним бар’єром між озброєними силовиками та мирними протестувальниками. Зважаючи на глибинний символізм піаніно команда Publicis Ukraine та MSL Ukraine запропонувала створити масштабну культурну подію поряд з ще одним символом, саме питомо німецьким, Бранденбурзьких воріт.
Кульмінацією події стало виконання гімну ЄС – “Оди до Радості” – у чотири руки як промовистий символ невідворотності приєднання України до європейської родини.
Кампанія згенерувала понад 50 публікацій у провідних німецьких медіа, серед яких онлайн, друковані та 11 сюжетів на найбільших ТВ-каналах. Сукупне не унікальне охоплення публікацій перевищило 486 100 000, а унікальне охоплення склало 40 500 000 — без жодних медійних вкладень. Крім того, захід став платформою для донесення важливих повідомлень офіційними особами.
читати далі
Після повномасштабного вторгнення Visa, як і інші відповідальні бренди, переосмислила свої пріоритети, зосередивши зусилля та ресурси на наданні допомоги. Компанія ініціювала створення некомерційної платформи, що стала майданчиком для злагодженої роботи соціальних ініціатив Visa та її партнерів, що виникли у відповідь на численні одночасні потреби.
Створення спілки Небайдужих брендів дало змогу об’єднати медіаканали, бізнеси, фонди та тих, хто потребує допомоги для ефективної допомоги й підтримки. Visa спрямувла свої інвестиції в комунікації на підтримку платформи, акцентуючи на актуальних повідомленнях про напрями, які потребують негайної допомоги. Розробка кампанії була здійснена командою Saatchi & Saatchi Ukraine.
Для досягнення максимальної впізнаваностіініціативи були представлені під брендом «Небайдужі», а не безпосередньо від імені Visa, що сприяло ефективнішній взаємодії з аудиторією. Проєкт отримав значне охоплення, у понад 50 000000 контактів.
З моменту запуску перших колаборацій було організовано понад 20 ініціатив та зібрано понад 80 мільйонів гривень. Спільнота «Небайдужі» продовжуює жити та розвиватись як ком’юніті соціально відповідальних брендів.
читати далі
Святкування 25-річчя «Київстар» мало стати кульмінацією 2022 року. Але через війну стандартні підходи до бізнес- та медіапланування більше не працювали.
В реаліях повномасштабної війни медіабюджети Київстар скоротив на 30%. Поведінка споживачів змінилася, але позиціонування бренду Human Connection стало ще актуальнішим. Кампанія нового тарифу до 25-тиріччя з можливістю донатів для армії була запущена як спеціальне антикризове рішення у воєнні часи, щоб врятувати життя українських захисників і буквально відновити людські зв’язки в деокупованих містах. Ключовою проблемою була оптимізація медіапідтримки кампанії.
Основою планування стала Biga Data з попередніх кампаній. На її основі ми створили новий підхід до планування, застосовуючи економетричне атрибуційне моделювання фактичних дій користувачів. Наша стратегія, орієнтована на дані, призвела до суттєвої зміни співвідношення телебачення та диджиталу у медіаспліті із 70/30 до більш ефективних 35/65. Нам вдалось визначити найбільш впливові методи комунікації. Відтак ми збільшили кількість прямої комунікації (смс, пуш-повідомлення та ін.) і додатково частку дисплейної складової в диджитал-інструментах через її економічну ефективність й вищі коефіцієнти конверсії в активації «донати».
Для постійного трекінгу результатів та точності ми створили лайв-дашборди.
Результати:
x2,5 Активації суперсили «Допомога Збройним Силам України»
+20 в.п. Внесок у відновлення України
+4 в.п. Зв’язок з брендом
+4 в.п. Лідерство на ринку мобільного зв’язку
читати даліКатегорія «Фінанси» стрімко скорочувалась, а ПриватБанк мав амбітні цілі по залученню нових клієнтів і прийшов до нас з задачею: потрібно збільшити кількість оформлених заявок на сайті по ТОП-6 продуктам банку на 120% та збільшити середній щомісячний дохід з одного споживача цих продуктів мінімум на 20% в категорії.
Ми проаналізували пошуковий попит в категорії, і зрозуміли, що користувачі генерують величезний обсяг різноманітних запитів при виборі кожної окремої фінансової послуги. При цьому, сторінка послуги на сайті не покривала всі варіанти запитів користувачів і сайт недоотримував можливий трафік і заявки.
Тож ми спланували незвичну SEO-тактику “To search as they search” – створюй сайт саме для споживачів послуги та оптимізуй його, керуючись тим, як саме вони шукають. Ми почали втілювати наш задум і зрозуміли, що потрібно опрацювати сотні тисяч різноманітних запитів, що надзвичайно складно зробити людським ресурсом. Але знайшли вирішення цієї проблеми, залучили ШІ та створили підхід SEO AI.
Ми зібрали більше 3 млн пошукових запитів, відібрали 5200 кластерів найбільш релевантних з них, створили нові сторінки та наповнили їх унікальним контентом для покриття максимальної кількості потенційних споживачів послуг Банку.
В результаті перевиконали поставлену клієнтом ціль та збільшили органічний трафік сайту на 189%, що допомогло підвищити к-ть оформлених заявок на 196%(в порівнянні з ціллю в 120%), але що серйозніше – ми виросли в середній дохідності за ТОП-6 продуктами на 28%, перекривши середньорічні показники інфляції в Україні.
читати далі
Чи можуть селфі подолати рак? Хворі на нього діти мають 90% шанс одужати. Але лише коли їх буде забезпечено потрібним лікуванням. В Україні через нестачу фінансування та соціальні проблеми цей показник є значно нижчим, тож онлайн-пожертви є дуже важливими. Разом з фондом Таблеточки ми вирішили збільшити кількість таких пожертв, зробивши селфі менш егоїстичними.
Так з’явився #MoneyCanChallenge. Учасник «доповнював» своє обличчя на фото портретом з купюри, яку жертвував фонду Таблеточки, та передавав виклик друзям. Флеш-моб підхопили користувачі та бренди, зробивши його однією з головних теленовин країни. Фонд Таблеточки зібрав чималу суму на благодійність без жодних витрат, перетворивши інструмент любові до себе на інструмент любові до інших.
читати даліВиклик
COVID-19 і введення жорстких карантинних обмежень – події, що значною мірою вплинули на всіх нас і змусили змінити наш звичний спосіб життя. Тепер люди повинні були звикати до життя на самоізоляції та спілкування із зовнішнім світом (робота, друзі, родичи) за допомогою всіляких пристроїв та месенджерів. Ситуація сприяла сплеску популярності формату відеоконференцій, коли ти просто міг не включати камеру.
Багато хто не тільки замкнувся дома, але й в собі теж. Це не могло не вплинути на б’юті-сферу. Адже люди стали приділяти своєму зовнішньому вигляду набагато менше уваги.
Рішення
Ми вирішили використати цей тренд – і спонукати людей, що стали заручниками власного помешкання, бути більш відкритими і «бачитись» онлайн з іншими. Саме бачитись! І почати вмикати свої камери. А за допомогою Garnier Fructis Superfood люди, що могли виглядати як завгодно – виглядали супер.
читати даліНа фоні складної ситуації в категорії засобів по догляду за волоссям перед нами стояла амбітна задача: вивести Fructis з тривалого періоду стагнації за рахунок омолодження споживача. Для досягнення мети ми працювали з найскладнішою для комунікації аудиторією – мілленіалами.
Завдяки інсайту, розробленому на підставі спеціально проведених досліджень, ми блискуче впоралися з поставленим перед нами завданням, що відбилося на результатах ребрендингу: зростання долі ринку Fructis, залучення нової аудиторії споживачів, більшість з яких – це дівчата до 35-ти років.
Перезапуск Fructis – це приклад успішної стратегії, побудованої на взаємодії глибоких инсайтів, яскравого креативу і захоплюючої реалізації.
tvlab – креативний партнер проекту.
читати даліПеред нами постала задача увірватись у буденне життя людей з новим продуктом Kabanosy – довгі, тонкі ковбаснеки з натурального м’яса, які знаходяться поміж м’ясо-ковбасною та снековою категорією. До 2019 року продукт був не знайомий ані українським споживачам, ані дистриб’юторам. Магазини не розуміли, у ковбасному чи снековому відділі розміщувати новинку, люди — робити з нею бутерброд чи їсти під пиво?
Новий продукт надихнув на новий підхід до міксування медіаканалів. Ми перевернули класичний медіамікс з ніг на голову та отримали «ДіджиБачення», в якому Digital відіграє ключову роль генератора охоплення, а TV виступає другорядним каналом для ущільнення присутності. Нестандартне та ефективне використання медіа дозволило Kabanosy стати лідером в категорії м’ясних снеків при мінімальних інвестиціях та суттєво збільшити місячні продажі.
читати далі