«Чемпіонат Європи з футболу завершився у Києві перемогою збірної Іспанії», «Ураган «Катріна» пройшов над узбережжям Флориди», «Курс американського долара на міжбанку сягнув восьми гривень» – такі новини лунали на хвилях топових радіостанцій TAVR Media влітку цього року. Ні, це не помилка режисера і не ретровипуск. Це частина кампанії «Забуті новини», створеної креативною агенцією Publicis Ukraine на замовлення фонду «Незабутні», щоб привернути увагу до проблем людей із деменцією та змінити ставлення до них.
читати даліНапевно ви вже чули, що Павло Зібров підписав контракт з відомим футбольним клубом, і бачили першу гру. Так, це Leo Burnett Ukraine відзняла сходження «легенди естради» на футбольне поле, і це було справді фантастично! А також показово, що вигідно від контракту стало саме користувачам Vodafone.
читати даліЗ 2024 року Publicis Groupe Ukraine у кооперації з міжнародною дослідницькою компанією Global Web Index проводить дослідження Brand Compass* у 42 країнах, у тому числі в Україні. Одним з аспектів, які заміряє дослідження, є сприйняття брендів в обраних категоріях: Любов до бренду; Довіра; «Бренд для мене» або ж Близькість; Соціально-відповідальний / екологічний бренд.
читати даліНе дивлячись на широкомасштабну війну в Україні, рекламний ринок продовжує розвиватися: з’являються нові агенції, зростає кількість міжнародних нагород за українські креативні проєкти, а агенції стабільно з’являються в новинах та рейтингах. Але досі про рекламний бізнес в Україні існує багато стереотипів. Я пропрацював 20 років в індустрії: був по обидві сторони (клієнтській та агентській), керував власною агенцією, а зараз — в команді міжнародної комунікаційної групи Publicis Groupe Ukraine. Зібравши «досвід на 360 градусів» опишу п’ять міфів щодо рекламної індустрії країни.
читати даліСвоїми інсайтами з Лазурового узбережжя поділилися Тетяна Сливко, Managing Director Saatchi & Saatchi Ukraine, Олена Бакум-Рамола, Chief Creative Practice Publicis Groupe Ukraine, та Ольга Бузунова, Director of Publicis Groupe Content.
читати даліУчервні 2025 року проєкт «Мед мінних полів» виграв перше в історії України золото «Каннських левів». У 2026-му мед, зібраний із замінованих українських лугів, може продаватись у німецьких супермаркетах. До цього команди МЗС України, агрохолдингу Kernel і агенції Saatchi&Saatchi Ukraine йшли з 2023-го, коли по банках розлили перший урожай. Скільки коштів він зібрав на розмінування?
читати даліКреативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine увійшла в історію як перша українська агенція, що здобула золотого Каннського Лева за проєкт “Мед мінних полів”. Команда отримала золото в категорії Sustainable Development Goals: Decent Work And Economic Growth на престижному Cannes Lions International Festival of Creativity 2025.
читати даліДругий сезон креативної кампанії «Мед мінних полів» від агенції Saatchi & Saatchi Ukraine, компанії Kernel, МЗС України та Dronarium приніс «бронзу» на рекламному фестивалі Cannes Lions 2025. Він здобув нагороду в номінації «Корпоративна мета і соціальна відповідальність», йдеться на сайті фестивалю.
читати даліАгенція Leo Burnett Ukraine розробила айдентику, сайт, презентації та дизайн для соцмереж організації. Усі матеріали створено за філософією HumanKind — підходу, в центрі якого люди, сенси й зміст. Це віра в те, що творчість здатна змінювати поведінку і говорити про важливе через прості, але сильні образи.
читати даліRadio NV запрошує на публічну дискусію з топменеджерами українського бізнесу.
читати далі