Publicis Groupe Ukraine

Новини

Publicis Ukraine повернула «Забуті новини» в прайм-тайм Новини / 04.09.2025 Publicis Ukraine повернула «Забуті новини» в прайм-тайм

«Чемпіонат Європи з футболу завершився у Києві перемогою збірної Іспанії», «Ураган «Катріна» пройшов над узбережжям Флориди», «Курс американського долара на міжбанку сягнув восьми гривень» – такі новини лунали на хвилях топових радіостанцій TAVR Media влітку цього року. Ні, це не помилка режисера і не ретровипуск. Це частина кампанії «Забуті новини», створеної креативною агенцією Publicis Ukraine на замовлення фонду «Незабутні», щоб привернути увагу до проблем людей із деменцією та змінити ставлення до них.

читати далі
Vodafone та Leo Burnett Ukraine показали пресконференцію після «легендарного матчу» Павла Зіброва Новини / 03.09.2025 Vodafone та Leo Burnett Ukraine показали пресконференцію після «легендарного матчу» Павла Зіброва

Напевно ви вже чули, що Павло Зібров підписав контракт з відомим футбольним клубом, і бачили першу гру. Так, це Leo Burnett Ukraine відзняла сходження «легенди естради» на футбольне поле, і це було справді фантастично! А також показово, що вигідно від контракту стало саме користувачам Vodafone.

читати далі
Індекс сприйняття 2025: рейтинг брендів за довірою, любов’ю та близькістю українцям Новини / 29.07.2025 Індекс сприйняття 2025: рейтинг брендів за довірою, любов’ю та близькістю українцям

З 2024 року Publicis Groupe Ukraine у кооперації з міжнародною дослідницькою компанією Global Web Index проводить дослідження Brand Compass* у 42 країнах, у тому числі в Україні. Одним з аспектів, які заміряє дослідження, є сприйняття брендів в обраних категоріях: Любов до бренду; Довіра; «Бренд для мене» або ж Близькість; Соціально-відповідальний / екологічний бренд.

читати далі
«Великі неповороткі» проти «незалежних креативних». П’ять міфів про те, як влаштований рекламний ринок України Новини / 22.07.2025 «Великі неповороткі» проти «незалежних креативних». П’ять міфів про те, як влаштований рекламний ринок України

Не дивлячись на широкомасштабну війну в Україні, рекламний ринок продовжує розвиватися: з’являються нові агенції, зростає кількість міжнародних нагород за українські креативні проєкти, а агенції стабільно з’являються в новинах та рейтингах. Але досі про рекламний бізнес в Україні існує багато стереотипів. Я пропрацював 20 років в індустрії: був по обидві сторони (клієнтській та агентській), керував власною агенцією, а зараз — в команді міжнародної комунікаційної групи Publicis Groupe Ukraine. Зібравши «досвід на 360 градусів» опишу п’ять міфів щодо рекламної індустрії країни.

читати далі
Каннські леви 2025: тренди реклами та інсайти з фестивалю від українських креативників Новини / 03.07.2025 Каннські леви 2025: тренди реклами та інсайти з фестивалю від українських креативників

Своїми інсайтами з Лазурового узбережжя поділилися Тетяна Сливко, Managing Director Saatchi & Saatchi Ukraine, Олена Бакум-Рамола, Chief Creative Practice Publicis Groupe Ukraine, та Ольга Бузунова, Director of Publicis Groupe Content.

читати далі
Мед за 2900 грн. Проєкт «Мед мінних полів», що приніс Україні перше золото «Каннських левів», збирає кошти на розмінування Новини / 28.06.2025 Мед за 2900 грн. Проєкт «Мед мінних полів», що приніс Україні перше золото «Каннських левів», збирає кошти на розмінування

Учервні 2025 року проєкт «Мед мінних полів» виграв перше в історії України золото «Каннських левів». У 2026-му мед, зібраний із замінованих українських лугів, може продаватись у німецьких супермаркетах. До цього команди МЗС України, агрохолдингу Kernel і агенції Saatchi&Saatchi Ukraine йшли з 2023-го, коли по банках розлили перший урожай. Скільки коштів він зібрав на розмінування?

читати далі
Saatchi & Saatchi Ukraine завоювала перше в історії України золото Каннських левів Новини / 21.06.2025 Saatchi & Saatchi Ukraine завоювала перше в історії України золото Каннських левів

Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine увійшла в історію як перша українська агенція, що здобула золотого Каннського Лева за проєкт “Мед мінних полів”. Команда отримала золото в категорії Sustainable Development Goals: Decent Work And Economic Growth на престижному Cannes Lions International Festival of Creativity 2025.

читати далі
Новий врожай. Агенція Saatchi&Saatchi Ukraine вдруге здобула «бронзу» на «Каннських левах» за проєкт «Мед мінних полів» Новини / 19.06.2025 Новий врожай. Агенція Saatchi&Saatchi Ukraine вдруге здобула «бронзу» на «Каннських левах» за проєкт «Мед мінних полів»

Другий сезон креативної кампанії «Мед мінних полів» від агенції Saatchi & Saatchi Ukraine, компанії Kernel, МЗС України та Dronarium приніс «бронзу» на рекламному фестивалі Cannes Lions 2025. Він здобув нагороду в номінації «Корпоративна мета і соціальна відповідальність», йдеться на сайті фестивалю.

читати далі
Захист української культурної спадщини: Товариство Лемкіна діє, Leo Burnett Ukraine створює візуальну мову опору Новини / 06.06.2025 Захист української культурної спадщини: Товариство Лемкіна діє, Leo Burnett Ukraine створює візуальну мову опору

Агенція Leo Burnett Ukraine розробила айдентику, сайт, презентації та дизайн для соцмереж організації. Усі матеріали створено за філософією HumanKind — підходу, в центрі якого люди, сенси й зміст. Це віра в те, що творчість здатна змінювати поведінку і говорити про важливе через прості, але сильні образи.

читати далі
Таланти та війна Новини / 22.05.2025 Таланти та війна

Radio NV запрошує на публічну дискусію з топменеджерами українського бізнесу.

читати далі
Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду веб-сторінок. Дізнайтеся більше як ми використовуємо cookies.
Accept cookies