Publicis Groupe Ukraine

Новини

Новий рік. Нове століття. Нові побажання Новини / 08.12.2025 Новий рік. Нове століття. Нові побажання

Publicis Groupe оживлює минуле за допомогою ШІ та інновацій, щоб відзначити своє перше сторіччя та визначити курс на майбутнє

читати далі
Віталій Козловський став обличчям нової рекламної кампанії Vodafone Новини / 09.11.2025 Віталій Козловський став обличчям нової рекламної кампанії Vodafone

У ході цього зіркового поєдинку Віталій довів, що з контрактом абонент завжди у виграші. До Team Kozlovsky увійшли команди Vodafone, Leo Burnett Ukraine та Limelite.

читати далі
Сергій Білошицький про етику ідей, овертайм і гроші Новини / 27.10.2025 Сергій Білошицький про етику ідей, овертайм і гроші

У новому випуску рубрики «Що бісить?» креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine Сергій Білошицький поділився, як перетворювати овертайм на кайф, долати вигорання та чому креативна індустрія схожа на спорт.

читати далі
Апгрейд з характером: як Leo Burnett Ukraine зробила ребрендинг Власного Рахунку Новини / 19.10.2025 Апгрейд з характером: як Leo Burnett Ukraine зробила ребрендинг Власного Рахунку

Креативники з Leo Burnett Ukraine провели ребрендинг і запустили релонч-кампанію для Власного Рахунку.

читати далі
Гучні перемоги наших агенцій на golden drum 2025! Новини / 15.10.2025 Гучні перемоги наших агенцій на golden drum 2025!

Saatchi & Saatchi Ukraine, Leo Burnett Ukraine та Publicis Ukraine отримали ×2 Гран-прі, ×4 золот, ×3 срібл, ×3 бронз та ×5 шортів. Одразу 2 агенції увійшли до ТОП-10 найкреативніших агенцій Східної Європи. Й одразу 2 наших кд серед найкрутіших креативних директорів фестивалю! Деталі у матеріалі Marketing Media Review за лінком.

читати далі
Leo Burnett Ukraine та E-ZOO зробили рекламу з палиць Новини / 26.09.2025 Leo Burnett Ukraine та E-ZOO зробили рекламу з палиць

Креативна агенція Leo Burnett Ukraine та мережа зоомагазинів E-ZOO «перетворили» дерев’яні палиці на медіа. Так народився проєкт PromoStick — перша реклама на палиці, яку собаки самі приносять петперентам.

читати далі
Vodafone перетворив рекламу на нічний ритуал турботи Новини / 18.09.2025 Vodafone перетворив рекламу на нічний ритуал турботи

У той час, коли нескінченний скоролінг стрічки може впливати на сон і енергію, Vodafone разом із креативною агенцією Leo Burnett Ukraine представили проєкт, який ламає стереотипи про рекламу. Замість чергового ролика користувачі можуть отримати паузу – медитативне відео з візуальними ефектами та спокійною музикою, що допомагає сфокусуватись на підготовці до сну та відпочинку.

читати далі
Publicis Ukraine повернула «Забуті новини» в прайм-тайм Новини / 04.09.2025 Publicis Ukraine повернула «Забуті новини» в прайм-тайм

«Чемпіонат Європи з футболу завершився у Києві перемогою збірної Іспанії», «Ураган «Катріна» пройшов над узбережжям Флориди», «Курс американського долара на міжбанку сягнув восьми гривень» – такі новини лунали на хвилях топових радіостанцій TAVR Media влітку цього року. Ні, це не помилка режисера і не ретровипуск. Це частина кампанії «Забуті новини», створеної креативною агенцією Publicis Ukraine на замовлення фонду «Незабутні», щоб привернути увагу до проблем людей із деменцією та змінити ставлення до них.

читати далі
Vodafone та Leo Burnett Ukraine показали пресконференцію після «легендарного матчу» Павла Зіброва Новини / 03.09.2025 Vodafone та Leo Burnett Ukraine показали пресконференцію після «легендарного матчу» Павла Зіброва

Напевно ви вже чули, що Павло Зібров підписав контракт з відомим футбольним клубом, і бачили першу гру. Так, це Leo Burnett Ukraine відзняла сходження «легенди естради» на футбольне поле, і це було справді фантастично! А також показово, що вигідно від контракту стало саме користувачам Vodafone.

читати далі
Індекс сприйняття 2025: рейтинг брендів за довірою, любов’ю та близькістю українцям Новини / 29.07.2025 Індекс сприйняття 2025: рейтинг брендів за довірою, любов’ю та близькістю українцям

З 2024 року Publicis Groupe Ukraine у кооперації з міжнародною дослідницькою компанією Global Web Index проводить дослідження Brand Compass* у 42 країнах, у тому числі в Україні. Одним з аспектів, які заміряє дослідження, є сприйняття брендів в обраних категоріях: Любов до бренду; Довіра; «Бренд для мене» або ж Близькість; Соціально-відповідальний / екологічний бренд.

читати далі
Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду веб-сторінок. Дізнайтеся більше як ми використовуємо cookies.
Accept cookies